Forum: Sex & kärlek: hjälp?

hjälp?

Skrivet av hanoi @ Tor 10/9 -09, antal svar: 11 | #1

varför verkar de allti bra i början, så man blir lycklig?

sen framstår man bara som den jobbiga, som svarar på sms såfort man får ett

medans han inte svarar på en timme..eller inte alls?

Varför har jag så lätt att få känslor för någon,eller bara bli lätt sårad?

jag vill inte ha det så. Jag vill ha någon som gör allt för att träffa mej , gör mej glad

tänker på mej. jag låter krävande..de är jag inte igentligen. det är bara det

jag önskar att jag hade, men som jag aldrig får.
Varför kommer han inte imorgon? Varför Svarar han inte på det här smset?
varför har han början undvika mej ? varför skrev han inte att han saknade mej när jag skrev de?
Varför va han gullig i början? men nu dryg igen ? vad gör jag för fel?
Ska ja inte skriva sms alls? ska ja låta han komma till mej ?
jag törs aldrig chansa på det, känns bara som de är jag som gör allt
skriver första smset, frågar första saken, frågar andra saken, frågar massa saker
och han bara svarar. Jag saknar orden jag vill va hos dej,jag saknar dej, jag kommer till dej.
ändå har deb ara gått 2 dagar...men på två dagar kan mkt hända,speciellt om man bor långt
ifrån varann. han kanske bara gillar mej för stunden? medan han håller på med massa andra?
jag kan ju inte stoppa han från det,jag mennar vi är ju inte tsm. Men jag har inga tankar på
andra, bara på han.
nu låter jag helt jävla kär...de är jag inte. jag är bara en känslosam idiot som gillar han
väldigt mycket, som vill bli gillad tillbax.

Skrivet av Bonnie @ Tor 24/9 -09 13:59 2009 | #2

du är absolut inte ensam om att känna såhär eller vara i den här situationen, jag var i den för inte så länge sen. Jag trodde aldrig jag skulle kunna släppa taget om killen, men så insåg jag att de kanske är bäst för mig om jag gör det.
De är de svåraste jag nog någonsin har gjort.
men jag mår jätte mkt bättre av det.
och om du slutar prata med hnm så kanske kan kmr och om han inte gör de så är han bara en idiot som inte inser vad han missar !!

ta hand om dig och jag önskar dig alla lycka till.

Skrivet av Cizeron @ Mån 28/9 -09 1:46 2009 | #3

hanoi skrev:

varför verkar de allti bra i början, så man blir lycklig?

sen framstår man bara som den jobbiga, som svarar på sms såfort man får ett

medans han inte svarar på en timme..eller inte alls?

Varför har jag så lätt att få känslor för någon,eller bara bli lätt sårad?

jag vill inte ha det så. Jag vill ha någon som gör allt för att träffa mej , gör mej glad

tänker på mej. jag låter krävande..de är jag inte igentligen. det är bara det

jag önskar att jag hade, men som jag aldrig får.
Varför kommer han inte imorgon? Varför Svarar han inte på det här smset?
varför har han början undvika mej ? varför skrev han inte att han saknade mej när jag skrev de?
Varför va han gullig i början? men nu dryg igen ? vad gör jag för fel?
Ska ja inte skriva sms alls? ska ja låta han komma till mej ?
jag törs aldrig chansa på det, känns bara som de är jag som gör allt
skriver första smset, frågar första saken, frågar andra saken, frågar massa saker
och han bara svarar. Jag saknar orden jag vill va hos dej,jag saknar dej, jag kommer till dej.
ändå har deb ara gått 2 dagar...men på två dagar kan mkt hända,speciellt om man bor långt
ifrån varann. han kanske bara gillar mej för stunden? medan han håller på med massa andra?
jag kan ju inte stoppa han från det,jag mennar vi är ju inte tsm. Men jag har inga tankar på
andra, bara på han.
nu låter jag helt jävla kär...de är jag inte. jag är bara en känslosam idiot som gillar han
väldigt mycket, som vill bli gillad tillbax.

orka med sms när det gäller något viktigt... använd telefon för att ringa med ffs.

Skrivet av pultux @ Ons 18/11 -09 16:59 2009 | #4

Tönt

Skrivet av stark @ Tor 19/11 -09 21:35 2009 | #5

pultux skrev:

Tönt

äru

Skrivet av nlogax @ Sön 22/11 -09 19:45 2009 | #6

stark skrev:

pultux skrev:

Tönt

äru

durå

Skrivet av pultux @ Sön 22/11 -09 20:13 2009 | #7

nlogax skrev:

stark skrev:

pultux skrev:

Tönt

äru

durå

Mmm hanrå!

Skrivet av irxc @ Mån 30/11 -09 20:25 2009 | #8

pultux skrev:

nlogax skrev:

stark skrev:

pultux skrev:

Tönt

äru

durå

Mmm hanrå!

hur kan ni säja så :(

Skrivet av pultux @ Tis 1/12 -09 18:10 2009 | #9

irxc skrev:

pultux skrev:

nlogax skrev:

stark skrev:

pultux skrev:

Tönt

äru

durå

Mmm hanrå!

hur kan ni säja så :(

Inte så himlans svårt hörru! Bara att gört!

Skrivet av NWA @ Tis 5/1 8:46 | #10

Hur kommer det sig att människor som inte har något vettigt att säg ens bemödar sig med att skriva i en tråd de uppenbarligen inte är intresserade av...kanske moderatorer och admins kulle ta och börja gallra OT inlägg så det blir pli på stället.

För att återvända till trådskaparens problem.
Jag har sett flera vänninor gå ner sig totalt på grund av sådana här killar och även killkompisar som gjort samma sak för tjejer. Det har aldrig varit värt det. Ta avstånd, tänk på dig själv i första hand, gör det du mår bäst av. Ni är inte tillsammans, desto bättre för dig. Gör ett avslut innan det går för långt även om det är jättesvårt. Uppenbarligen är denna killen inte alls bra för dig och du är värd något bättre!

Skrivet av irxc @ Sön 10/1 18:19 | #11

NWA skrev:

Hur kommer det sig att människor som inte har något vettigt att säg ens bemödar sig med att skriva i en tråd de uppenbarligen inte är intresserade av...kanske moderatorer och admins kulle ta och börja gallra OT inlägg så det blir pli på stället.

hur kan du säja så ;_;

Skrivet av pultux @ Tis 12/1 23:56 | #12

irxc skrev:

NWA skrev:

hur kan du säja så ;_;

Hur kan man tro att någon är intresserad av det "vettiga" som idioterna skriver. Kanske skulle ta och gallra det som är on topic istället.